hoe krijg je nicotine van je vingers?

ik heb altijd nicotine aanslag op mijn vingers,heeft iemand tips dit te verwijderen? stoppen is GEEN optie!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
30.9K
Cryofiel
12 jaar geleden
"Ik heb altijd buikvet en beenkwabben, omdat ik elke dag vijf keer naar de Febo ga om daar twee vette kroketten te halen. Heeft iemand tips om van mijn vet af te komen? Gezond eten is GEEN optie!!!"
Ritsuka
12 jaar geleden
Haha Cryo, geniaal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag de febo om de kroketten in water te bakken...
wel gezonder...toch!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ga wel stoppen hoor maar met hulp en dat is pas de laatste week van februari.ik mag niet eens zomaar stoppen, vandaar dat met hulp van een arts is. maar tot die tijd wil ik er toch wel verzorgd uitzien! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoezo mag!! jij niet zomaar stoppen...
in je vraag is stoppen geen optie!!! en nu ga je eind februari met hulp stoppen!!!!
als 72 staat voor je geboortedatum zie ik niet in waarom je niet zomaar mag stoppen.. mijn geboortedatum is 61 heb gerookt vanaf dat ik geloof ik nog in de baarmoeder van mijn moeder zat ( mijn moeder was een kettingroker) en ik ben vorig jaar gewoon ineens gestopt...
en ik leef nog steeds!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@marion.dat vind de neuroloog en de cardioloog.ik mag ook geen pleisters gebruiken dus ik ga stoppen met een schema . dit wegens gezondheidsproblemen. ik rook overigens niet heel veel maar ben wel verslaafd.ook omdat je van stoppen en ook van de pleisters een onregelmatige hartslag kunt krijgen en dat is niet wenselijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar waarom...."ik heb altijd nicotine aanslag op mijn vingers,heeft iemand tips dit te verwijderen? stoppen is GEEN optie!!!"""""" een beetje tegenstrijdig naar een paar minuten!!
Cryofiel
12 jaar geleden
Kijk, dit is al een heel ander verhaal. Nu kennen we de achtergronden en de context. Dat klinkt heel anders (beter) dan die eerste indruk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@marion,omdat het nu ineens veel erger lijkt terwijl ik niet meer ben gaan roken maar eerder iets minder. ik vind dat heel genant(roken trouwens ook hoor!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je niet veel rookt....stop er dan mee..wat heeft de neuroloog te maken met je stoppen dan?
een cardioloog..snap ik nog...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ marion .dat zijn gewoon enkele begrippen waar ik zoal mee te maken heb, al mijn artsen staan in overleg met elkaar.te ingewikkeld om daar even op in te gaan vrees ik!

Het beste antwoord

met puimsteentje ...
je vingers wassen met chloor...
beetje jif...kan ook ..

en om te voorkomen!!!!!!
handschoenen aan doen tijdens t roken....

Toegevoegd na 2 minuten:
hier nog wat handige tips!!!

Nicotinevlekken haalt u van uw vingers door ze af te schuren met een stukje puimsteen.

Nicotinevlekken op de vingers inwrijven met citroensap.
- Mirjam

Verwijder nicotinevlekken op kozijnen of deuren met pure biotex-korrels op een vochtige doek. Ze verdwijnen als sneeuw voor de zon.
- Jacqueline Kolman

Een schijfje citroen over uw vingers halen, desnoods dit herhalen en weg zijn de nicotinesporen.
- Peter

Nicotinevlekken aan de vingers kan je heel makkelijk verwijderen met gewone tandpasta.
- Jean Hermans

Nicotine vlekken tussen wijs en middelvinger, zijn eenvoudig te verwijderen met vloeibaar schuurmiddel op citroenbasis eenvoudig met een schuursponsje wegwrijven en daarna je handen wassen ruiken je handen gelijk fris...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik zie het al voor me, van die grote gele schoonmaakhandschoenen aan :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ...of ovenwanten...dan stop je vanzelf..lol

Andere antwoorden (3)

Je moet zorgen dat het niet aan je vingers komt. Dus hou je peuk anders vast. Je kan boenen met zeep en zelfs met chloor, het helpt je nauwelijks. Het brand als het ware in en duurt enige tijd voor het vanzelf weer verdwijnt, op voorwaarde dat je in die periode niet rookt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn opa gebruikte altijd een opzettuitje... Zo brandde hij zn handen niet en werden ze niet vies. En anders: nicotinepleisters....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ohh nicotine pleisters...
moet je die dan om je vingers plakken..!!! dat is wel een goede tip!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer dat je reacties niet kan ++ :)
Ik heb een keer gehoord dat je tanpasta op je vingers kunt doen na het roken en dan gewoon afspoelen denk ik